Shutterstock

Jak spalić najwięcej tłuszczu?

Jeśli chcesz zmienić sylwetkę zapewne zastanawiasz się jak to zrobić. Jak szybko spalić tkanke tłuszczową, która zgromadziła się na Twoim brzuchu, nogach czy też plecach?

Odpowiednio dobrana dieta oraz trening są podstawami, które są kluczowe. Efekty można przyspieszyć poprzez intensywny trening. Jeśli jesteś osobą początkującą na pewno sobie poradzisz. Trening jest prosty i szybki, najważniejsza sprawą jest spróbować tej formy treningowej.

Zapewni Ci ona szybkie efekty, jest świetnym dodatkiem do treningu siłowego a ćwiczenia są łatwe. Trening ten jest treningiem obwodowym, gdzie Twoje tętno sięga tętna maksymalnego.

Ćwiczenia wykonuje się bardzo szybko, poprawność ćwiczeń jest w tym wypadku na drugim miejscu, odwrotnie jak w przypadku ćwiczeń izometrycznych na siłowni gdzie technika jest najważniejsza.

Wybierasz sobie 3–4 dowolne ćwiczenia, które angażują całe Twoje ciało i robisz je po kolei. Każde ćwiczenie powinno składać się z 10–12 powtórzeń, następnie mamy przerwę dwuminutową a po niej zaczynamy drugi obwód.

Po drugim obwodzie również przerwa i zaczynamy obwód trzeci. Warto zmieniać sobie ćwiczenia i kombinować przy takim treningu gdyż wtedy będzie to dla nas nowe wyzwanie. Po zrobieniu treningu bardzo ciężko złapać oddech ze względu na jego intensywność.

Po skończonym treningu połóż się na macie, kanapie wyprostuj nogi i ręce, odpocznij niech Twój puls wróci do normy. Dodatkowo możesz spróbować włączyć do treningu skakankę bądź step by urozmaicić dany obwód. Pamiętaj o odpowiedniej ilości wody.

Przykładowy zestaw ćwiczeń:

  1. Pompki;
  2. Podciąganie na drążku;
  3. Brzuszki.

Jeśli masz dostęp do sztangi, przykładowym zestawem są następujące ćwiczenia:

  1. Przysiady ze sztangą na karku;
  2. Wykroki w miejscu;
  3. Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia.
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Kocha czekoladę, nie stroni od alkoholu. Oto dlaczego zachowuje perfekcyjną sylwetkę Tomasz Choiński – prawa ręka Ewy Chodakowskiej Po co ćwiczyć w ciąży? Gdy nie mam ochoty na trening..., czyli jak wytrwać w postanowieniach noworocznych? Ćwiczenia przyspieszające metabolizm Tour de Pologne w liczbach - podsumowanie 73. edycji wyścigu Trening personalny - czy tylko dla wybranych? 10 powodów, dla których warto jeździć rowerem Metoda wstępnego zmęczenia mięśni Kilka dobrych rad, gdy lada dzień biegniesz swój pierwszy półmaraton Jak zbudować dużą klatę? Jak powinien nawadniać się biegacz?